donderdag 1 november 2012

naaiweekend 1.2.: zachte mango

Mijn tweede project dat ik maakte op naaiweekend is eigenlijk eentje dat niet echt op mijn to-do-lijstje stond - hoewel dat lang genoeg was om een ganse week te kunnen vullen...

Nadat ik bijna de ganse zaterdag aan dit bezig was, had ik zondagvoormiddag wel zin in een snel-klaar-project. Tweede voorwaarde was dat ik toch ook wel iets voor de andere dochter moest meebrengen hé... Dus werd het dit, met mouwtjes en achterpand in superzachte gele velours, en voorpand in rode sterretjestricot:





Patroontje kon ik van haar lenen, voorzienig als ze was had ze haar ganse map bij met dit patroon uit een ottobre in alle maatjes!

Lio was er direct verslingerd aan toen ze het zag, en Stien noemde haar prompt 'zachte mango' toen ze 't aan had... Tja... 




Zalig toch, zo'n impulsief project dat zo in de smaakt valt!

Gele velours: koekepeertje
Sterretjestricot: Verkempinck

8 opmerkingen: