dinsdag 21 augustus 2012

Fien

Een half jaartje terug al werd Fien geboren. Dat verdient een cadeautje, aja!
Ze heeft er even moeten op wachten, maar vorig weekend gingen we eindelijk op geboortebezoek. Het cadeautje werd uitgepakt, en goed bevonden, oef! En weet je wat er zo leuk is? Hoewel het eigenlijk voor kleine Fien bedoelt is, past het nu perfect voor haar grotere zus!

Met dank aan Mme Zsazsa, bij wie ik het basispatroon haalde, en die blijkbaar nogal grote kinderen moet hebben... Ik maakte namelijk een 6-9 maand, en grote zus, die er momenteel in rond paradeert, is reeds anderhalf...

Voorkant (met een stolpplooi, een aantal centimeters dichtgestikt en met een applicatie op):


Achterkant:


De applicatie maakte ik zelf uit de stof van de achterkant. Geleerd in de naailes, één van de verplichte opdrachten... 


Veel plezier ermee, Fien en zus!

Stof: vermiljoen en koekepeertje

5 opmerkingen:

  1. Mooi zomers kleedje en de andere stof voor de achterkant is een leuke verrassing...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk,grappig stofje ook,die achterkant :)Doet me denken aan Lili en stitch,waarom da weet ik nie (wss omdat ik niet spoor ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super schoon, ook het "hawai"stofke s fantastisch!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen