maandag 26 maart 2012

mijn eerste stoffenspektakel

Amai, was dat leuk!
Merci, C., voor de zalige (uitgelopen) voormiddag!
Ik begin nog steeds spontaan te glimlachen bij het aanschouwen van de buit...

Tricot en oranje velours (waar ik al een eindje naar zoek):


Katoentjes:


Een nieuw tafelzeil:


Eigenlijk was ik vooral op zoek naar badstof, maar dat heb ik helaas niet gevonden (buiten een aantal fletse kleuren)... Iemand een idee waar ik dan wel oranje, turquoise en witte badstof zou kunnen vinden?

3 opmerkingen:

  1. amai, veel gekocht! stiekem jaloers dat ik er niet ben geraakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een buit!!! in zandvoorde veel verschillende badstoffen!!! ook orange :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke buit! Ik herken er een paar van ;-). Ik ben al benieuwd naar wat je ermee gaat maken...

    BeantwoordenVerwijderen