zaterdag 3 september 2011

Des winters

Tot een paar dagen terug zat ik al helemaal in herfst- en winterstemming. De zomer was voorbij, zo scheen. Tijd dus om op meisjeslaarsjesjacht te gaan! En het was niets te vroeg... Ik ben een twijfelaar, een eeuwige twijfelaar... Maar soms val ik op iets waarvan ik direct weet: dat is het! Zo ook bij de laarsjes voor Stien. Het had geen zin om verder te zoeken, ik wist dat ik niets beter zou vinden. Dus hop, naar de winkel! De laarzen waren oorspronkelijk beschikbaar van maat 24 tot maat 41, in 4 kleuren. Van de kleur die ik wou, waren er echter slechts 2 maten meer... Maar het geluk was aan onze kant, er was nog een 28!




Ze heeft ze (gelukkig) nog niet echt kunnen aandoen, gezien het tegenwoordig meer weer is voor dit:




(Dat ze ze vandaag bij het naar binnen komen in het oog kreeg, en er dan maar in haar blootje mee heeft rondgelopen, daar zwijg ik nu even over...)


Maar dan... Kleine zus verdiende ook wel iets, vond ik... Ze stapt dan wel nog niet rond, rechttrekken gaat tegenwoordig voor niets, en het liefst nog aan mijn broek/rok/been. Met een beetje geluk zet ze haar eerste stapjes aan de hand op haar verjaardag! Niet dat ze hiervoor echt schoentjes nodig heeft, maar ik wou toch iets moois, praktisch én degelijk voor aan haar voetjes. In de Quartier Bricolé had ik al af en toe schitterende dingen zien staan in de etalage. Ik ging op onderzoek, en kwam uit bij dit merk: caval. Op en top Belgisch, en o zo mooi... Bijna bij toeval ontdekte ik dat er bij hippeschoentjes tot eind augustus wat korting te rapen viel, dus mooi meegenomen! Voetjes gemeten, maat uitgezocht, besteld en... voila, enkele dagen later aan huis geleverd! 



Geef toe, staat ze er niet beeldig mee?



En nu nog leren stappen...

1 opmerking: